blog

torsdag den 4. november 2010

Helt alene hjemme med min nye Chai te...



Elsker det! elsker at være hjemme alene, når man har stresset rundt i en uge og så endelig flader ud på sofaen med sine sutsko og en gang nyindkøbt chai te, så er der sgu da intet bedre end at slappe af med tændte stearinlys i TOTAL stilhed og heeeelt alene.. så dejligt...


Så har man jo bestilt tur til Egypten i dag d. 12/12-2010 det bliver sgu da bare så perfekt, der har jeg jo også kun ville til siden jeg var 10! Så rejser Andreas og mig lige væk i december, så så man lige os droppe julestressen til fordel for en tur til pyramiderne der venter på od i fuld sol og 30 grader - det er jeg sikker på... fuck hvor bliver det fedt fedt fedt! Hvad der er allefedest; vi har bestil turen og vi har ikke betalt en krone selv endnu! I REALLY LIKE THIS!

Ingen kommentarer: