blog

torsdag den 21. oktober 2010

Please be gentle, it's my very first time!

Nå så er jeg satme hoppet på den fantastiske blogbølge, der jo efterhånden har været godt kørende i et stykke tid... indtil videre er det vel bare for at se hvad det helt præcist er der trækker folk så meget til at det her bloggin(hvis det hedder det ?). Jeg har jo luret på alle andres blog så længe og der findes jo alt fra de mest ligegyldige til de mest geniale bloggere, så hvorfor ikke det kan jo ikke gå værre end galt - og at jeg selv sys det er for sjovt!


Jamen hvad vil jeg ellers med denne blog, jeg ved det faktisk ikke helt endnu, har vel ligeså god en plan for min nye blog, som jeg har for resten af mit liv :)


who? - og what? er vel egentlig det jeg en dag skal finde ud af, meeen nu skal jeg lige få styr på det her bloggeri først.  så nu må vi se om jeg har fået en midlertidig kortslutning eller jeg som tusind andre bliver totalt forelsket og afhængig af at blogge(håber det lidt) wish me luck!

Ingen kommentarer: