blog

fredag den 22. oktober 2010

Så er der dømt hygge!

Nå så prøver vi igen, i dag skal jeg efter en laang gavejagt til min mor, hjem og have god mad og hygge hos de gamle. Glæder mig ret meget til at fejre hendes fødselsdag en hel uge for sent :)

Sidder stadigvæk og prøver at finde min "grafiske identitet", meen er gudskelov kommet væk fra de fleste standard indstillinger, og har fået dem udskiftet med nogle billeder mig og min fantastiske veninde maria har brugt tid på at tage. Vi havde efter søgen og jagt på en valmuemark, endelig ved tilfældighed fundet en og blev enige om at tage derud. Vi endte med at dele kjole, så vi stod ud til en stor vej og midt i en andens mark og skulle gemme os mens vi på skift hoppede i den hvide kjole det var sgu en go dag...

I morgen skal jeg ind og se Mama Mia, det bliver virkeligt godt, er dog lidt skeptisk med at de har oversat alle sangene til dansk. Så på den anden side er det vel fint, så slipper folk for at sidde og høre mig skråle med på alle ABBA´s geniale numre!

Ingen kommentarer: